Pre zlepšovanie vášho zážitku na našich stránkach používame cookies. OK
< späť na článok

Diskusia : Test Suzuki Swift: Malý, ale výnimočný

10 príspevkov

Pridaním príspevku súhlasite s pravidlami diskusie.

Odoslať
vectorr
11.12.2017 17:27 | |
+0 -2
Reagovať
Páni inžinieri z Japonska sa chvália akú nizku pohotovostnú hmotnosť vozidla dosiahli.Ale že maximálne zaťaženie strechy je iba 30 kg !!!! s tým sú radšej potichu.Veď keď chcem hodiť dva mtb bike na strechu,tak by museli vážiť max.10kg jeden.A ešte ponúkajú aj strešný box.To ako na prevážanie burizonov?Môj starý swift 2010 má pritom zaťaženie strechy 50 kg .
eMKejx
23.11.2017 22:40 | |
+13 -6
Reagovať
Kks aky hybrid ked auto na elektriku nejazdi ale len je rozbiehane elektromotorom... Hrozne drahe male auto. 4x4 ktore nema zmysel pri svetlej vyske vozidla. Jedine pre lepsi pocit na mokrom asfalte ci orosenej polnej ceste bez kolajnic. Viac sa mi pacil predosly swift po fl.
dunciii
24.11.2017 12:06 | |
+2 -4
Suhlas
AMD1
26.11.2017 08:37 | |
+3 -0
eMKejx: stov 4x4 a svetlou výškou auta stebou nesuhlasím pred swiftom som mal passat ktorý mal ešte menšiu svetlu výšku ako swift a poviem ti sám som ostal prekvapený skade všade to auto prešlo. na druhej strane bola to ešte stará poctiva štvorkolka permanentný pohon a na zadnej naprave samosvorný diferencial, ale nebolo problem aj pri menšej svetlej výške tlačit pred sebov sneh až natolko že sa ti presýpal cez kapotu ja zo swiftom každý den jazdým smer hodruša hamre do banskej štiavnici a tam ma zmisel 4x4 aj keby hned ta svetla výška bola ešte menšia určite tu cestu poznaš a vieš o čom hovorím. velke stupanie a mala možnost sa do kopca rozbehnut kedže to je sama zakruta
AMD1
23.11.2017 21:31 | |
+4 -1
Reagovať
aby som nezabudol ked som bol kupovat swift mal som možnost odskušat aj nový ignis nech sa odvezu na ignise a potom niečo hovoria o buchote na podvosku swift je oproti nemu tichučko
vectorr
24.11.2017 20:41 | |
+0 -2
Ja som sa s novým swišťom zviezol iba na skušobnej jazde z autosalónu.Srandovný 1 km tam a 1km naspať v mestskej premávke.Takže neviem posúdiť.A v Ignise som iba sedel ,celú hodinu v autosalóne.Naozaj je ignis taký tvrdý?Vraj má zvláštne naladený posilovač riadenia.Volant sa nevracia pri výjazde zo zákruty naspať...AMD1 kúpil si motor 1.2 alebo Turbo?Ja som šoferoval turbo,ale tá oneskorená reakcia na zošliapnutie plynu ma šokovala.Asi by som bral 1.2.Tiež nechápem prečo info panel nemá aj hardverové tlačidlá ovládania.Dotykový display je za jazdy tak na zabitie...
AMD1
26.11.2017 07:40 | |
+3 -0
ja som zobral 1.2 a nelutujem. sice to nie je žiadne žihadlo ale zase na druhej strane na 1.2 to vohec nechodí zle,aaaa som vždy v čele kolony :D. ano možem potvrdit to riadenie na ignise je fakt divne a ten kufor, však to človek nemože kúpit ani celý chleba lebo ho tam nezmestí. Na ten display som si zvykol pomerne rýchlo celkom v pohode sa dá ovladat aj za jazdy. čo ma mrzí viac su klučky na zadných oknach. to ako myslia važne do auta kde je navigácia a neviem čo všetko možne dat na zadne okna klučky a ešte jedna vec čo my v swifte chýba je absencia svetla pri zadných sedačkach nad dverami večer je telefon moj velký kamarat ked niečo hladam na zadných sedadlach
vectorr
23.11.2017 19:44 | |
+3 -1
Reagovať
Tá kritika na riadenie a podvozok ma sklamala.Mám swišťa rv 2010 a autičko je akoby zrastené s vodičom.´Hlučnosť síce od podvozku aj na dialnici počuť,ale autičku nerobí problém udržovať cestovnú rýchlosť tachometrových 140 a aj pri tejto rýchlosti je riadenie bez problémov.Je citlivé aj na horských zákrutách aj na dialnici.Ak je hodnotenie nového swišťa oprávnené,tak si radšej počkám na facelit alebo na športa.Ak však bolo objektívne....
AMD1
23.11.2017 21:16 | |
+6 -5
mám tu čest jazdit na novom swifte už nejake 2 mesiace všetko funguje ako má štvorkolka zaberá prekvapivo dobre už som ju mal možnost odskušat na snehu s tým buchotom maju sice pravdu ale nie je to nič extra asi ako v každom japonskom aute troška tvrdší podvozok ale ináč super len tá spotreba na tom hybride sa mi zdá vysoká nakolko jazdím s autom každý den 40 km do roboty a spat na letních som mal spotrebu 4.9 a na zimných sa ustalila na 5.2 jedine čo ma mrzí že do výbavy GL+ nemontuju tempomat inač spokojnost nadovšetko super autíčko za rozumnu cenu
dunciii
24.11.2017 12:08 | |
+4 -2
Stary svišt normalne do 5,5 litra spotreba vydarene auto to bolo slusna vybava a cena 8888 bola 5 rokov zaruka
  • «
  • 1
  • »
Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×